Måndagslista nr 163

En dag försent förvisso, men så blir det ibland. Men idag är jag extra glad över att...

...vi har haft en underbar julafton precis hela dagen lång!! Verkligen en härlig julafton.

...det kanske är årets mysigaste dag imorgon. All julstress är över och vi ska bara leka med julklappar och njuta av lugnet. Det ser jag fram emot!

...Milton har varit så glad hela dagen. Som han har längtar hur längesedan som helst. Lite jobbigt nu mot slutet då han bröt ihop av trötthet, men i övrigt. Den lyckan smittar. Aldrig är jag väl så lycklig som när Milton är det.

...jag fick en SÅ fin julklapp av min Marcus. Han är fantastisk helt enkelt. Jag är så lyckligt lottad.

Detta får avsluta veckans lista. Jag önskar er en God Fortsättning!
Stor varm kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0