Måndagslista nr 161

Hej vänner!
 
Idag är det måndag igen och jag är extra glad över att...
 
...vi gick loss på pepparkaksdegen igår och fick massor av goda pepparkakor gjorda!
 
...bästa bästa bästa vännerna får sin bebis i dagarna, det är så spännande och jag känner mig löjligt nog som ett barn på julafton!
 
...jag har fått in min första alldeles egna lön, för företagets räkning - hur stort som helst!!
 
...det var andra advent igår, snart snart är det jul. Galet vad fort det går.
 
...vi verkar friskare från dessa nedrans förkylningar, förhoppningsvis är vi snart helt friska.
 
Kort lista idag, men det får räcka. Nu ska vi sova, även det gör mig lite glad just nu för jag känner mig trött.
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0