Måndagslista nr 160

Hej på er!
Redan måndag igen och denna månad är väl den som går fortast på hela året.
Idag är jag extra glad över att...
 
...vi är inne i december. Jag älskar julen och gör allt för att få känna julfeelings hela månaden, eller ja jag börjar ju gärna redan i mitten av november, med sådant som inte syns "utåt" ;) Lyssnar på julmusik, tittar på alla julfilmer jag bara kan komma på, dricker julte och så vidare. Nu i december är det ju mer, mer, mer!!! Julkallender, det är juligt i fönsterna, tomtarna är framplockade, en och annan röd duk och så vidare.
 
...det var julskyltning igår, mysigt som alltid!
 
...lördagen är över, hahaha.. SOM jag stressade hela den dagen, det var helt galet. Började fel eftersom jag tog fel på tiden jag skulle vara hos frisören och då skulle Milton klippa sig innan mig, efter det körde jag hem och slängde på mig finkläder och sminket, sedan fruhippa/babyshower för Marcus syster, sist 80-årskalas för min farmor, allting mellan 12 och 22 ungefär.
 
...jag får min hemsida färdig i veckan, jag ser så himla mycket fram emot det!!
 
...vi ska ha julmys med bästa vännerna imorgon. Det har blivit lite av en tradition med dem; vi pyntar pepparkakshus, bakar lite julgodis, dricker te och kaffe, myser och umgås. Ja jäklar vad härligt!
 
...jag snart ska ta lunch, jag börjar bli galet hungrig!
 
Ha en fin vecka, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0