Ikväll händer det!

Förhopningsvis... Ikväll lanseras min alldeles egna webbsida och det ska bli så himla roligt, som jag längtar!!
Annars idag har dagen bara försvunnit, helt galet egentligen. Förmiddagen gick åt till jobb, sedan ett möte vid lunch med en kille som hjälpt mig med webbsidan, bankmöte efter det och nu sitter jag här igen.
Ska jobba en pytteliten stund till, sedan ska jag fixa stallet illa kvickt.
Milton har premiär idag, att följa med en kompis hem från dagis för allra första gången - stort!! Hoppas det har gått bra *mamman biter på naglarna mentalt*.
 
Nu skiner solen äntligen igen, så skönt! Det var så rått och räligt tidigare idag, men nu är det kallare men ack så skönare. Jag skiner dock inte ikapp med solen för tillfället. Puckohunden hade bitit sönder en av mina skor när jag kom hem för en stund sedan. En sko som jag köpte i London dessutom, så jag blev riktigt ledsen och arg. Hon har ju inte tuggat på skor på flera månader, nu var det visst dags igen, morr............
 
Dags att fortsätta här, vi hörs senare, kram!


Kommentarer
Anonym

Spännande med hemsida - önskar dig all lycka med ditt företagande, vet att du är grym Fanny! Och hoppas det gått bra för Milton, stora killen ju;)

Svar: Tack snälla!!För Milton gick det bara bra, stora killen!
Kram Fanny
Fanny Lindborg

2013-12-04 @ 21:50:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0