Andra advent

Ja hrj vad det går, dagarna bara springer iväg och jag hinner inte med alls. Jag jobbade inatt, vilket betyder att jag sov under förmiddagen. Efter det stod flera timmars pepparkaksbak, givetvis med mamma och Mimi (och Milton en sväng), som traditionen säger. Det är jobbigt att baka pepparkaker, jag får så jädrans ont i huvud och nacke, så jag dök in i duschen när jag väl kom hem och sedan har jag mest tagit det lugnt.
 
Imorgon är det ny vecka och jag börjar den med ett möte. Känner inte alls för att åka hemifrån imorgon utan skulle helst av allt vilja jobba hemifrån hela dagen, men man kan ju inte alltid få som man vill så imorgon blir det till att sätta sig i bilen och sticka iväg en sväng.
 
Nu blir det film och jag ska stänga ner min dator. Ögonen är tunga så risken är faktiskt att jag till och med somnar till lite i soffan, det händer aldrig annars! Inte så konstigt att risken finns, på över ett och ett halvt dygn har jag bara sovit fem timmar, inte konstigt att jag börjar känna mig trött nu.
 
 
Kram på er, vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0