Soffkväll

Ja jäklar vad denna dag har varit jobbig, hahaha.. Jag har knappt orkat med mig själv. Mest har vi tagit det lugnt, vilket var mycket välbehövligt, med betoning på mycket ;)
En sväng i eftermiddag var vi iväg och hälsade på Albas kullsyster, Dixie. En tuff liten donna, större än vår Alba och, för första gången någonsin, mötte nog Alba sin överman - heja Dixie!!
 
Innan dess, vid lunch, fick jag för mig att cykla till affären för att handla en mycket sen frukost, galet. Jag var knappast kapabel till det, men jag gjorde det ändå ;)
 
Kvällen har spenderats lugnt och sansat här i soffan med datorn i knät, Marcus har jobbat så lite ensamt har det varit. Så här sitter jag nu, lockig i håret, trött i kroppen, men snart har jag återhämtat mig från gårdagen, lite choklad har säkert gjort lite nytta i min arma kropp.
 
 
Godnatt och kram härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0