Snabb uppdatering!

Hej på er!
 
Vi kom hem från släktträffen i eftermiddags och har haft det himla härligt, gud så roligt att träffa alla igen!!
Vi har haft det väldigt mysigt, bott på ett "sommar-kollo" kan man kanske kalla det, precis intill en sjö i skogen. Där har vi ätit och druckit gott, bott i stugor, sovit i våningssängar, paddlat, lekt lekar, spelat pingis, badat, spelat fotboll och volleyboll, lärt känna varandra på nytt (kan man väl säga, eftersom vi bara ses vartannat år och det är så många) och framför allt har vi umgåtts, stora och små i en salig blandning!
 
Det har varit två fantastiska dygn och vi har nog alla njutit i fulla drag, inga måsten mer än att bara vara. Vi har haft världens bästa djur- och husvakter och har därför helt kunnat koppla bort allt där hemma, välbehövligt.
Marcus och jag började helgen på bästa sätt - ensamma i bilen i fyra timmar. Väl på plats i Linköping möttes vi av en Milton som redan var på plats. Hur mysigt var inte det tror ni, att åka helt ensamma, bara vi två? Vi stannade på en rastplats, åt vars en räkbaguette och njöt av att inte behöva tjata på Milton om att äta upp, inte behöva roa en liten kille i bilen, som tycker det är bra orättvist att just han måste sitta still så länge och så vidare. Det är inte ofta det händer, så därför njuter vi lite lite extra dessa gånger, även om det kändes bra konstigt, såklart!
 
Inga bilder bjuder jag på idag dock, då jag just u är stenförkyld och inte orkar något annat än att ligga rätt upp och ner i soffan och jobba lite. Allt annat får vara. Det skulle kunna vara det enda negativa med helgen, att en förkylning var på gång att bryta ut hela tiden, med lite småont i halsen och sådär ända sedan fredags. Så sett är det väl bra att det bröt ut ordentligt först idag, även om jag känt mig lite smårisig stundtals hela helgen.
 
Jaja, lite kort om vår helg bara, som för övrigt varit helt fantastisk, som alltid!!
Nu ska jag jobba, stor varm kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0