Sliten!

Ja jäklar. Två kvällar har jag vigt åt mitt fina stall nu. Idag har jag skrubbat och tvättat med högtryckstvätt. Skitig och lockig som jag vet inte vad, när jag kom in och har nu landat i soffan efter en välbehövlig dusch, med en mugg yoghurt och en mugg te.
 
En halvtimme här, sedan sängen och sooooova förhoppningsvis hela natten. Imorgon väntar möte på jobbet (som jag har längtat, ska bli så roligt att träffa gänget!) och så ska lilla valpen vaccineras, redan 12 veckor gammal. Oj vad jag längtar tills hon är vuxen, haha... Just nu i skrivande stund är hon en riktig pina, precis som alla andra kvällar. Precis som alla andra bebisar har hon väl sina mer vakna tider, såhär dags är en av dem, suck ;)
 
Ikväll var min nya medryttare här, woohoooo! Armani skötte sig utmärkt och vi skrämde inte bort henne totalt då hon kommer på måndag igen, hur kul som helst!
 
Nej, nu ska jag sörpla te, godnatt med er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0