Sista natten!

Ja alltså det är sista jobbnatten för mig, på schema. Superkonstigt att jag sedan bara har en eller två strönätter kvar och sedan inget mer. Skönt på ett sätt, jag har gjort detta tillräckligt känner jag, detta är inget jag vill göra egentligen, utan gör det så länge.
 
Nu hoppas jag såklart att det kommer bli betydligt mer jobb för mig, inom det jag nu har utbildat mig till. Jag frilansar ju fortfarande för Odla.nu och hoppas att det ska bli mer av den varan eller att de "på riktigt" ska anställa mig.
 
Snart ska jag bege mig mot jobb. Hoppas ni andra får sova gott, själv sover jag väl gott om sådär en tolv timmar, det ser jag fram emot ;)
 
Kram och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0