Plötsligt händer det!

I eftermiddags kom jag till dagis och upptäckte det. Halsbandet som Milton pärlat. Det första pärlade objektet som Milton gjort - och som jag längtat!!
I två förskoleår har jag väntat, längtat, hoppats och avundats andra föräldrar som får små fula armband och halsband, som i föräldrarnas ögon är ungefär det finaste smycket i världen.

Milton har aldrig varit en pysselkille, tyvärr. För jag älskar att pyssla ;) Nu har jag också fått ett sådant där fult litet halsband som jag direkt älskade galet mycket och tyckte var ungefär det finaste jag sett!



Kommentarer
farmor

Sååå fint , säg till Milton att farmor också vill ha ett så fint halsband.
Kram från Miltons farmor

2013-08-13 @ 09:06:25
Lina

Igår fick jag mitt första armband av Bellan <3 det är så där fjantigt roligt att få. Hon har pärlat länge men mitt lilla ego-barn har bara gjort till sig själv ;)

2013-08-13 @ 10:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0