Måndagslista nr 146

Heeeej på er!!
Sen som fasen, men vi kör en onsdagslista ;) Idag är jag extra glad över att...

...vi åt ungefär den godaste middagen ever ikväll, gode Gud vad gott!!

...jag verkar ha hittat en riktigt riktigt bra medryttare. Är så himla glad för det!

...jag har fått en promenad-kompis, superhärligt med sällskap igår på kvällspromenaden :)

...vi har Milton. Alltså jag är inne i en riktigt trött-period nu och orkar inte riktigt engagera mig i något alls. Milton däremot är tvärtom just nu, högintensiv! Jag orkar inte med hans tempo, onödiga konflikter uppstår och sådär. Men vad glad jag är över att jag har en son. Att jag har Milton, just han precis som han är. Världens bästa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0