Måndagslista nr 145

Två inlägg på kort tid, men är det dags för Måndagslista så är det :) Idag är jag lite extra glad över att...

...Marcus och jag har ägnat kvällen åt tända ljus, vitlöksbröd, kräftor, kokta ägg och nu cheesecake och te - underbar vardagslyx helt enkelt :)

...Milton och jag är lediga mycket tillsammans denna vecka, redan imorgon till exempel :)

...hösten snart är här och nu för första gången på några år känner jag mig redo för det, det beror nog på att vi haft en så fantastiskt fin sommar. Nog för att jag alltid älskar hösten galet mycket, men samtidigt är det skönt att lämna en årstid bakom sig och känna sig nöjd över den. Och hösten är ju inte här än, men det går himla fort så snart är den här :)

...vi strax ska gå upp och sova. Ska bli himla skönt, känner mig trött på ser fram emot att få sova.

Godnatt på er, stor kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0