Fredag igen

Ja gud vad veckorna går fort! Idag har dagen gått helt tokigt fort och jag mår inget vidare alls. Ont i käke, tänder, nacke och huvud. Skitjobbigt och dagens sista Alvedon har nu intagits, suck. På måndag är det jag som återigen ska till tandläkaren.
Marcus är i Stockholm med jobbet så jag är lite av en gräsänka här hemma.
Annars idag? Jobbat och lunch med jobbet, hämtat Milton, hovslagaren var här i eftermiddags. Och sedan var det dags för dagens höjdpunkt - fotbollsträning för Milton, eller rättare sagt "Lek med boll", superkul!
 
Ikväll har vi pusslat, tittat Pettson och Findus och slutligen somnade Milton i vår säng, ljuvligt! Det ska bli så mysigt att krypa ner bredvid honom senare :) Nu har jag dukat upp vid tv'n med godis, popcorn, te och ett vattenglas. Filmen är igång och det ska bli himla mysigt att sitta här själv ett par timmar :)
 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0