Första ridlektionen

Idag var det hästar på schemat igen, fast idag för Miltons del. Hans första ridlektion någonsin och, i ärlighetens namn, var det nog mest jag som var pepp, Milton visste inte riktigt vad som komma skulle, såklart. Men jag tror att han tyckte det var riktigt roligt, jätteroligt!
Min fina lilla ridkille, kolla sitsen, rak i ryggen som en fura. Dessutom håller han fingrarna rätt. Jag blir ju sådär löjligt stolt bara, hahaha! Att ponnyskolan sedan har både hjälmar och säkerhetsvästar att låna ut är ju så himla bra.
 
 
Efter ridskolan var det dags att gå tillbaka med lilla hästen Spirea och här går man själv med hästen, med lite uppbackning av föräldrar eller så. Jag var ju bara tvungen att ta ett steg tillbaka för att fota Milton ;)
 
 
 
Skorna köpte jag idag på skopunkten faktiskt, 199 kr kändes helt okej för en liten kille som ska prova på att rida och som, oavsett vilket, växer ur skor innan en annan hinner blinka.
 
 
Superrolig dag helt enkelt!
Kram och hej!


Kommentarer
Alle

Wow undrar om Emilia hade vågat :) Hon är galen i bilar och mc men vore bra om hon gilla annat oxå även om jag är rädd för hästar så har hon en styvfar som har haft egen häst som kan hjälpa till medans mamma går på säkert avstånd ;)

2013-08-27 @ 20:45:47
Matilda Wetterlöv

Så fina bilder! Blir så glad när jag ser dem. Hoppas det håller i sig så har du ju en perfekt ryttare till Malva sen, sötungen! :))

2013-08-27 @ 22:55:43
URL: http://fotografierochannat.blogg.se
Matilda Wetterlöv

Så fina bilder! Blir så glad när jag ser dem. Hoppas det håller i sig så har du ju en perfekt ryttare till Malva sen, sötungen! :))

2013-08-27 @ 22:56:03
URL: http://fotografierochannat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0