Diggiloo

 
Igår kväll kol min syrra och svåger hit för barnvaktning. Marcus och jag satte oss i bilen och körde mot Skurup och Svaneholms slott där Diggiloo hade sin föreställning igår. För ett tag sedan vann jag nämligen en tävling inne hos Sofie (<--- länk!) med bland annat två biljetter till Diggiloo. Superkul och perfekt att stå med på gästlistan då vi kom ner precis några minuter innan det drog igång. Riktigt bra sittplatser hade vi också. Föreställningen var riktigt kul, miljön himla trevlig och mitt sällskap det absolut bästa - tummen upp alltså! Sådant här behövs göras då och då, komma iväg tillsammans, bara vi två.
 
 
Nu ska Milton och jag packa väskor, idag vankas släktträff ända till söndag, kul! Hus- och djurvakter kommer senare och håller ställningarna här sedan, toppenlyxigt :)
 
Kram på er
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0