Det här med att dricka te

Märker ni er att det närmar sig höst?
Jag märker det direkt, egentligen långt innan jag egentligen är medveten om det.
Jag börjar dricka te igen. Under de varma månaderna på året känner jag, konstigt nog, inte alls något direkt sug efter min älskade dryck. Men nu är suget här igen, så fort temperaturen svalnar av lite så är jag där igen. Igår drack jag 1,5 liter te konstaterade jag. Idag har jag än så länge bara druckit en halv liter, vilket kan bero på att jag jobbat massor och precis är färdig.
 
Nu ska jag hämta hem min fina lilla pojk på dagis. Sedan ska vi nog sätta oss lite i soffan tillsammans och, ja just det, dricka te. Ett litet barn som gillar te nästan lika mycket som sin mamma ;)
 
Snart är det dags att åka in till stan också och bunkra, bunkra upp med teer och världens bästa te-fickor. Är ni som jag och inte gillar att få löste i teet? Ja då har jag världens tips, återkommer en annan dag om det! Eller har jag redan visat dessa te-fickor?
 
Nog snackat om te.
Nu måste jag kila, vi hörs senare.
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0