Smakrecension

Ha rnu provdruckit de tre nya LOKA-smakerna hur "serien" LOKA likes old school! Galet häftiga smaker och jag blev positivt överaskad av två av dem, mindre av den ena.
 
 
Vi börjar från vänster i bild :) Strawberry ice cream är så himla god, smakar ungefär som skumtomtar, gott va? Luktar dessutom ljuvligt. Lemon pie var fruktansvärd. Verkligen ingen smak alls för mig, smakade ungefär som medicin, jätteobehalig smak. Chocolate shake, smakar som det låter - choklad, vilken smaksensation alltså! Den smakar ungefär som klassikern Pucko och är lika fantastisk i kolsyreform.
 
Köp dem och drick dem, lätt värt det, om ni inte redan gjort det!
 
Stor kram, nu håller vi helg :)


Kommentarer
osynlig läsare

Tja, vad ska jag säga? Miljömässigt en katastrof att bära hem vatten med konstgjorda smaker i....

Svar: Hoppsan, osynlig läsare. Jag dricker nästan bara vanligt vatten från kranen eller mjölk, men ibland är det faktiskt kul att prova något annat, som i detta fall.
Fanny Lindborg

2013-04-20 @ 06:59:10
Alle

Tur du testat jag har bara testat en men vet vilka två man kan köpa nu ;)

Svar: Ja gör det, två av dem var verkligen så goda!
Fanny Lindborg

2013-04-23 @ 12:33:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0