Njuter!

Hej på er!
 
Har hållit helg lite nu med killarna. Just det där med att hålla helg, känns fortfarande helt konstigt, att Marcus är ledig alla helger numera. Vi har inte vant oss än och det är verkligen helt fantastiskt!! Ibland får vi massor gjort, ibland är vi spontana och hittar på något, ibland bara är vi eller så gör vi saker var för sig. Underbart med helger!
 
Denna helg har gått åt till kvällspromenader. Just promenader på kvällen är helt underbart. Milton är pyjamasombytt, på med ytterkläder och ner i vagnen och så går vi. Härom kvällen var himlen såhär fin. Här står jag vid hästhagen och tittar mot skolan. Vi bor så galet bra, det slår oss varje dag.
 
 
 
Idag bar vi fram utemöblerna och kände direkt att vi måste investera i dynor och parasoll. Så en spontantripp blev det, till det stora varuhuset i Älmhult ;) Men vi hittade faktiskt inte det vi sökte, däremot en massa annat, så vi kom ju inte hem tomhänta ändå direkt. Milton var i alla fall överlycklig, barnet älskar Ikea!!
 
 
Ikväll tog jag en längre promenad med min fina Yda, bara vi två. Så Himla Skönt! Vädret var toppen och vi bara gick. Dessutom är det ju så himla fint ute nu, knoppar som brister innan man knappt hinner blinka, det blir grönare och grönare för varje dag.
 
Nu ska jag sörpla i mig mitt te, sedan blir det nog sängen för oss. Ny vecka imorgon! Stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0