Måndagslista nr 129

Hej på er! Måndag igen och idag kom jag i alla fall ihåg Måndagslistan ;) Idag är jag glad över att...
 
...jag har fått inflammationshämmande medicin mot min inflammation i käkleden, jag har så ont så nu hoppas jag att det hjälper fort!!
 
...vänner nog kommer hit och grillar med oss senare, så mysigt! Vi får väl se om jag kan äta något dock, men det blir nog mysigt ändå ;)
 
...vi har haft en så himla fin helg, vilket väder sen!
 
...vi har fått vitsippor i trädgården, såg jag igår. Nu är det vår, på riktigt!!
 
...trädäcket är rengjort, så skönt! Dessutom är all ved kluven, ännu skönare! Pappa och Marcus var duktiga igår och slet med det hela eftermiddagen :)
 
Detta får räcka, nu måste jag vila lite om jag ska orka med resten av dagen. Tills jag vaknar hoppas jag att jag har lite mindre ont... Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0