Vänner

Hej på er! Sitter och pluggarpluggarpluggar ikväll, massor helt enkelt och har skrivit så tangenterna glödigt, känns skönt! Annars är hästar inne, alla djur har fått mat, barnet sover och mat är intagen. Ja, ni vet allt det där vanliga..
 
Annars känner jag mig faktiskt nedstämd ikväll, trist men sant. Har många fina vänner, verkligen! Men vissa saknar jag mer än andra. Anna är i Stockholm och är mest saknad av alla, men vi hörs i alla fall av och jag vet att jag alltid alltid alltid har henne!
Men har flera andra vänner som jag saknar i mitt dagliga liv, eller i alla fall i mitt liv över huvud taget. Flera vänner som jag (eller vi båda här hemma faktiskt) har haft massor med kontakt med tidigare, men som vi av olika anledningar inte har längre. I flera fall vet jag inte ens varför och det är så himla tråkigt och jag blir verkligen ledsen över det och saknar flera vänner enormt mycket.
 
Kanske är det så livet är? Vänner kommer och vänner går, nya vänner tillkommer och sedan flera gånger återupptar man kontakt med gamla vänner. För så är det ju också, vi har återupptagit kontakt med gamla vänner flera gånger, nu till exempel. Helt plötsligt är man på samma ställe i livet igen och delar samma intressen kanske. Och funderar över varför vännskapen försvann tidigare, vi har ju det lika roligt nu som då. Det är konstigt det där.
 
Mycket tankar som går ibland. Så är det, det är bra att skriva av sig :) Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0