Tröööök

Åh vad jag känner mig uttråkad.....

...så lät början på ett inlägg som jag började skriva på för två timmar sedan men aldrig skrev klart. Nu raderade jag det för det lät verkligen så gnälligt ;) Huvudvärk hade jag också, men sedan tog jag på mig mina nya glasögon och efter en stund kom jag på att huvudvärken hade minskat avsevärt - så skönt!! Tänk om detta kan hjälpa mig med min huvudvärk.
Bågarna är på plats och jag är jättenöjd. Men lite ledsen är jag då jag upptäckte att en glasflisa har försvunnit på ena glaset :( Upptäckte det igår när jag kom hem med dem, så på måndag måste jag lämna in dem, riktigt surt..
Jaja, såhär ser jag ut numera!



Kommentarer
Camilla

Hoppas det kan hjälpa med glasögon, vet precis hur det är med huvud/nack värk.

2012-09-29 @ 19:26:39
URL: http://lillafritzson.blogg.se
Anonym

Hoppas du blir hjälpt av glasögonen, så du slipper den där huvudvärken du haft så himla länge. Du passade i glasögonen i alla fall:)

2012-09-29 @ 21:43:58
Hemlig läsare

Snyggt!!!

Svar: Tack snälla!!
Fanny Lindborg

2012-10-01 @ 17:55:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0