Stadium outlet

Idag öppnade Stadium sin nya outlet i Kristianstad. Milton och jag for dit i eftermiddags och gjorde fantastiska fynd - ta er in där om ni har möjlighet, det var riktigt bra priser!
 
Köpte ett underställ till Milton. Har saknat det tidiare vintrar (oj, vad konstigt det kändes, Milton kommer snart uppleva sin tredje vinter, redan?!) just under overaller och sådär. Och så är det så himla skönt att springa runt hemma i bara underställ - jag gör det jämt!
 
 
 
En superfin Didriksson-jacka till Milton. Lite lite för tjock egentligen, men jag tror att den blir lagom lite senare i höst. Dessutom så snygg, jag som älskar rött! Den hade kostar 800 kronor och gick nu på 200, ja tack!
 
 
Slog till på ett par vinterkängor åt Snöret också. I år testar vi Thinsulate. De verkade sitta jättebra på foten trots att de var rymliga. Dessutom snygga i svart med röda detaljer. De gick på 350 kronor istället för 600, perfekt liksom!
 
 
Där var inte bara till barn såklart, men det var det enda vi köpte idag. Det var inte lätt kan jag tala om att vara i en jättestor outlet-butik med mycket folk och ett styck 2-åring, phu ;) Jag fick ta av mig jackan tillslut! Men väl värt ett besök, eller två. Jag är sugen på att köra in i dagarna igen.
Nu ostbricka här hemma för min del. Kram på er!


Kommentarer
Camilla

Så många fina fynd du gjort! Jag var också där idag, men köpte ingen....

2012-09-29 @ 19:29:17
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0