Söndagslördag

Japp. Idag känns det som söndag och jag känner mig inte alls sådär pepp. Fast i eftermiddags vankades det kalas då min älskade lillasyster har fyllt år. Som ni vet så älskar jag att träffa min släkt och även om en hel del faktiskt fattades idag tyvärr, så var det ju himla härligt!!
Dock lider jag av ovanligt mycket huvud- och nackvärk för tillfället. Skitjobbigt och det sänker mig lite...
Milton fick ett bryt i eftermiddags och allt var bara sådär fruktansvärt som det bara kan bli för en 2-åring. Funderade verkligen på hur det skulle fungera med värk plus Milton resten av dagen, men faktiskt, Snöret lugnade ner sig och eftermiddagen har ändå fungerat :)

Marcus dök in för en stund sedan och lägger nu Milton. Efter det har han utlovat massage, så snällt!
Nu ska jag plugga lite.. För sådant gör studenter om lördagkvällar. Och såhär lär jag bli sittande resten av kvällen (förutom under massagen) med en stor sjal om hals och nacke.
Kram på er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0