Riktigt nära

En grå och riktigt ruggig dag har vi idag, ni med? Nåväl, hade i förmiddags muntlig tenta i skolan och körde sedan hemåt igen. Tände en brasa och här sitter jag nu med skolböcker i knät och försöker få upp värmen, skönt!

Hoppas allt är väl med er, huvudvärk och nackont som kom över mig fruktansvärt mycket i förgår sitter fortfarande i men är betydligt bättre. Kom säkert på grund av all förtvivlan och alla tårar som rann och det skapade spänningar i kroppen och där är jag nu.
Kan fortfarande inte smälta att Felix är borta. Tittar på min älskade Vilse och förstår inte hur det är möjligt att känna så starkt för djuren..
Kram, ta hand om dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0