Mysmorgon

Alltså folk som känner mig vet att jag är otroligt fruktansvärt jättemycket morgontrött. Det är verkligen inte min grej, även om det ändå blivit lite lite lättare sista året. Och nu dröjer det dessutom 9 månader tills det är sovmorgondags för oss igen då hästarna ska ut varje morgon ju. Ja och så går såklart Milton upp ganska tidigt, för 07,00 ÄR tidigt för oss ;)

Men helt ärligt, när jag väl är uppe så är det ju himla mysigt! Ny blöja på, fixa välling och sedan myser vi ner oss i soffan framför en brasa. Kan det bli mysigare eller? Det sprakar så härligt från brasan och värmer som infinner sig gillar jag mycket!

Hoppas ni har en fin dag framför er. Kram!



Kommentarer
Marre

Åh vad mysigt med en sprakande brasa på morgonen!

Karls fleecetröja är från HM :) Finns upp till stl 92 för 79 kr :)

Svar: Åh attans! Milton drar 104 numera ;)
Fanny Lindborg

2012-09-26 @ 11:22:09
URL: http://frucullin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0