Mitt i bulbaket...

...var det en fin liten kille som somnade i soffan, Snöret.. Det händer aldrig om han inte är sjuk, vilket han är nu, inte sjuk sådär extremt, men lite småkrasslig. Det såg så mysigt ut. Eller nej det gjorde det från början inte då han somnade sittande med en liten bulldeg-bit i varje hand och nacken hängande i knät typ ;)
Men jag lade honom tillrätta och stoppade om honom och DÅ såg det ju mysigt ut. Finaste lilla barnet!
 
 
Bullarna jag bakade var helt vanliga kanelbullar. Fast i de flesta gjorde jag som jag brukade - plockade bort kanelen och tillsatte vit choklad i småbitar, prova det, det är vansinnigt gott!!
Nu ska jag återgå till mina studier, fullt upp som vanligt ;) Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0