Måndagslista nr 99

Hej fina ni!!
99:onde listan på ingång, herrejisses - 100-inläggsjubileum nästa vecka! Hur ska detta firas?!
Idag är jag i alla fall extra glad över att...
 
...vi är lediga allesammans till och med onsdag (nåja jag har hemstudier och ska plugga en del, men i alla fall hemma och tillsammans med killarna!).
 
...hästarna är installade, det känns så skönt och lika befriande som det är att släppa dem på bete, lika befriande är det att stalla in dem igen :)
 
...jag har fått träffa min fina syster i helgen. Jobbigt att hon åkt tillbaks, men vi har faktiskt träffats!
 
...våra fina kompisar fick en liten kille igår, stort stort grattis till er Sofie och Tefic!!
 
...vi bor som vi gör. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur tacksam jag är över vårt hus och vilken ruskig TUR vi hade som fick möjlighet att köpa detta, världens chans verkligen! Det ligger så fantastiskt bra, precis utanför byn men ändå på landet. Läget är guld oavsett om vi har småbarn eller när barn blir större. Jag vet att jag har sagt detta förr, men det kan absolut inte sägas nog med gånger för så glada är vi! Att dessutom få ha hästarna hemma känner jag mig extra tacksam över, vilken dröm!!
Ofta får jag nypa mig i armen och är nästan orolig att jag ska vakna upp i vår lägenhet och att allt detta bara är en dröm. Ooooohh vad jag älskar vårt hus!!
 
Detta får avsluta listan för idag, nästa vecka firar vi med 100-inläggsjubileum, roligt!
 
Kram på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0