Kvällarna i köket

Tidigare har jag suttit och pluggat i tv-rummet, varje kväll. I soffan och fått skitont i ryggen. Trots att jag där uppe har ett skitfint skrivbord (har jag visat foton någon gång på våra skrivbord av gamla dörrar?) och i köket ett stort köksbord - ändring från och med helgen då jag enbart suttit i köket = får mer gjort, sitter bättre, sneglar på mitt nya skåp då och då och nära till vattenkokaren = win win!
 
Eftermiddagen spenderades hos svärmor med smådöttrar och en styck dotter-pojkvän ;) Vi bjöds på middag och efterrätt, kanon liksom! Middag igår hos mina föräldrar och idag där borta - snacka om att vi blir bortskämda :)
Milton somnade fort ikväll och jag har hamnat här. TV'n är igång och det kan ju kanske tyckas onödigt, men jag tycker det blir så himla tyst i huset annars, ovan kanske, men det är skönt att ha något svagt som låter där från andra rummet.
Engelskaböcker och -papper ligger här brev och ger mig dåligt samvete över att jag bloggar istället för tar upp dem, men de ska jag sätta fart med direkt här efteråt.
Ett par timmar skoltid har jag på mig nu, innan jag ska gå upp mot sängen. Dags att dra igång.
 
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0