En vecka sedan...

...älskade Felix fick somna in och det är så tomt. Sitter i mina föräldrars kök och pluggar härifrån idag. Har utsett mig själv som "se-till-så-hunden-inte-slickar-på-tassen-vakt", samtidigt som jag pluggar. Två viktiga ting det där.
Men tomt är här, så tomt :( Två vovvar ligger här ju och snusar, en på hundtäcket och en på en köksstol. Men ingen Felix.. Ingen katt som går här och jamar, tigger mat, ligger och sover i en hörna. Ingen katt som mötte upp utomhus, "stångade"sitt huvud mot mitt i all välmening. Ingen katt under sin favoritbuske..
Här ligger han nu, hans grav är jättefin och där har jag varit och pratat med honom ett par gånger, takt bort lite löv och fällt ett par tårar. Älskade Katt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0