Cirkusdebut!

Med tanke på hur icke-hel jag känner mig nu, med syster och bästis i Stockholm och Marcus i Norrland, så gäller det att roa sig så bra vi kan utan våra tre favoriter - första kvällen kunde inte varit bättre!
Vi blev medbjudna på cirkus - tack älskade Lina och killarna för att ni övertalade oss (mig!), det var verkligen så roligt!
Miltons första cirkus, men absolu inte den sista, för han uppskattade det verkligen.
Precis innan föreställningen drog igång, vid stora "tillställningar" får man dricka gott! Och alla våra småkillar fick vars en lysande sak :)
 
 
 
Milton imponerade stort på mig när han talade om att han faktiskt ville rida på "kamillerna", sagt och gjort och jag var helt säker på att han skulle banga ur när killen tog honom från mig och lyfte upp honom, men icke! Stora kamelen var visst toppen och en sådan hade Milton gärna haft i hagen tillsammans med hästarna här hemma tror jag ;)
 
 
Han var i alla fall bra trött när vi väl var hemma, föreställningen började ju 19,00 och varade i nästan 2,5 timmar. "sova mammas säng" sa han när vi skulle gå upp och sova, det fick han såklart göra, så mysigt att krypa ner där brevid om en stund!
Nu ska jag dricka en mugg varmt te, läsa lite engelska och snart sova! Hoppas förkylningen börjar lägga sig under natten. Kram på er och sov gott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0