Celeste by Orrefors

Dessa underbara ljusstakar är från Orrefors och heter Celeste. De har jag fått av min faster och farbror, den ena i studentpresent och den andra i 20-årspresent och de har legat nerpackade sedan dess. Jag har inte haft något bra ställe att ställa dem på då jag är så rädd om dem.
De var de första som åkte upp på skåpet och jag är så glad över att äntligen kunna ha dem framme!
 
Detta påminner mig om att vi måste ta tag i kökstaket nu, som är vårt nästa takprojekt i huset ;) Ser ni så lågt i tak vi har? Skåpet är 170 centimeter högt (skåpet heter förresten Richmond och kommer från Bitc) så vår takhöjd är väl kanske 210 centimeter.
 
Ikväll har vi varit på middag hos mina föräldrar och haft det så mysigt! Milton är så himla underhållande!!
Nu ska jag återgå till mitt lördagsnöje här hemma - engelskapluggande.....
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0