Att sakna = att bli effektiv

Jo men så måste det ju ändå vara. Jag saknar Marcus fruktansvärt mycket, men genom att sysselsätta mig plus Milton så går det förvånansvärt lätt ändå.
I förmiddags städade vi bilen, var på snigeljakt och kelade med hästarna. Efter det började Milton bli trött och ville åka vagnen. Okej tänkte jag, svirade om och så gav vi oss ut på en ordentlig p-veva (haha, Anna ;) ), alltså en powerwalk. Svetten lackade (japp, på mig som typ aldrig svettas) och Milton slöt sina fina ögon en kvart innan vi kom hem ungefär och sover fortfarande gott i vagnen där ute.
Här ser ni resultatet av p-vevan - jag älskar runkeeper-appen! Över en timmes pw blev det och över 7 km, ett gott resultat, även om det nu värker en del i min stackars fot.
 
 
 
Nu ska jag passa på att plugga innan Snöret ska vakna igen. Senare blir det middag hos svärmor dit jag själv har bjudit in oss, hahaha..
Vi hörs lite senare, kram på länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0