Att få saker gjorda

Har sagt det förr och jag säger det igen - det är så skönt och befriande att få undan saker!!
Jag pluggade ju i förmiddags och fram till 13,30 ungefär. Efter det for jag hem till killarna. Eftermiddagen har gått åt till att fixa stallet, ge hästarna lite lunch, planterat ett par växter, beställt spån, röjt en hel del i garaget, betalat räkningar och nu är det dags för att dra igång med maten.
Dessutom fick jag mycket gjort med studierna idag, även det känns ju kanon och ikväll ska jag fortsätta med det :)
 
 
Det stämmer ju faktiskt ganska bra, oftast är det det första sättet som får saker att hända här hemma ;) För det är billigast. Och att förbjuda Milton att göra vissa saker ser jag som en omöjlighet, hahaha!
Nu börjar det kurra i magen, dags att dra igång med maten innan killarna kommer hem. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0