Måndagslista nr 103

Hej på er! Måndag igen, det betyder ny Måndagslista. Trots att min Vilse fortfarande fattas mig otroligt mycket, så finns det annat som gör mig glad. Så idag är jag glad över att...
 
...vi var på ett riktigt givande företagsbesök idag!
 
...Marcus även idag har gjort det så fint här nere medan jag varit ute och fixat stallet. Nu sprakar det så härligt i kaminen och massor äv tända ljus i både kök och vardagsrum, underbart!
 
...Milton är så jädrans fin, härlig, underbar och bäst!! Vilken kille alltså. Helt fantastiskt :)
 
...Marcus är ledig till helgen och vi har en riktigt rolig lördagkväll inplanerad, så kul!!
 
...Milton har duschat idag. Och utan protest dessutom!! Det har nog inte hänt på ett år tror jag. Han hade dessutom jätteroligt med att duscha väggar, tak, sitt hår och sina djur. Innan han han inte ens velat känna på vattnet i princip, så det var verkligen tvärt om, hoppas det fortsätter så!
Och när man är 2 år och duschat i det här huset, då får man glass ;)
 
 
Nu ska jag plugga lite, fullt ös! Kram så länge
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0