Måndagslista nr 102

Hej! Klockan har ju gått över på tisdagsdygnet och jag höll på att glömma listan, men nu så! Idag är jag lite extra glad över...

...Stockholm, behöver jag säga mer?! Har haft fantastiska dygn här med Mimi, vänner och stan!

...att jag ska få träffa killarna imorgon! Egentligen hade jag kunnat stanna några dagar till, men varje gång jag pratar med Milton i telefon så knyter det sig i magen och jag känner hur mycket jag saknar honom.

...att jag får chans att i flera timmar på tåget imorgon, ägna lite tid åt min bok, woohooo!

...Stockholm och Mimi helt enkelt.

Det får avsluta min nattliga lista. Fotot är från kvällens vernissage och denna ställde Mimi ut, duktigaste lillasyster!!
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0