Måndagslista nr 100

Hej måndag, hej oktober, hej höst, hej ny vecka, hej på er!!
Idag firar vi ordentligt va? 100 måndagslistor, häftigt! detta firar vi med en riktigt bra måndagslista med massor av bilder.
Så dagen till ära är jag extra glad därför att...
 
...mina djur är så fina. Detta påminner mig om att jag måste fota hästarna någon dag, det var längesedan. Men dessa småglinen som inomhus förgyller min tillvaro ständigt är så fina. Natten till idag så låg Yda i mitt knäväck och Vilse vid min mage med sitt huvud mot min haka, älskade små djur!
 
 
...Marcus är bäst. Behöver jag säga mer?
 
 
 
 
...mina glasögon är så jäkla snygga och jag känner mig fin i dem!
 
 
...jag åt sushi till lunch idag, herrejisses vad gott liksom!
 
 
...på tal om mat, så ska Marcus och jag verkligen verkligen verkligen försöka ta ett tag nu med våra matvanor. Alltså vi är fruktansvärda och peppar verkligen varandra i fel riktning, haha.. Men nu ska vi försöka ändra på detta och idag till kvällsmat blev det en tonfisksallad med keso, skitgott!
 
 
...vi idag på Maxi köpte vars en to-go-mugg. Vi har nu sista veckan slagits om termosmuggen vi har, den jag fick ni vet ;) Då det är så gott att ha i bilen/på tåget påväg till jobb/skola. Denna köpte jag och den är verkligen bra mycket godare att dricka ur än termosmuggen.
 
 
...Milton är de finaste jag vet. Igår hade vi inte en toppendag direkt, då vi båda var lättretliga och småsjuka gissar jag på. Idag har dagen varit mycket bättre. Finaste lilla barnet, du är det bästa jag vet!
 
 
...hästarnas stall är så fint, titta bara vad mysigt det är med kvällsbelysningen i taket, ljuvligt! Jag är så tacksam över all hjälp vi har fått med stallet när det byggdes förra året, jag vågar inte ens tänka på hur många timmar som lades där, framför allt av min pappa. Så tacksam jag är över det!
 
 
 
...jag har massor av hemstudiedagar denna vecka också, älskar det!
 
...Marcus är föräldraledig hela denna vecka = massor av "ledighet" för oss alla i veckan och det är ju ändå det bästa som finns!
 
Sådär ja, detta var min hundrade lista, fantastiskt! Och fler ska det bli va?
Stor kram och hoppas ni har en fin vecka framför er!!


Kommentarer
Irene

Vilka fina bilder du lägger in :)du blev jätte fin i glasögonen och vist är Marcus fin :)) men det är ni alla tre. Som farmor till Milton tycker jag han är härlig med sitt trots , man kan inte låta bli att små le när han inte ser det .älskar er alla tre <3

2012-10-02 @ 10:42:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0