Jag pluggar, vad gör ni?

Hej vänner!
Sitter och pluggar för fullt nu och huvudet känns riktigt tungt just nu. Glasen är egentlige på, men de fick vara med på detta foto ;) Ska snart ta en sen lunch med en snabb bit mat och sedan ut i stallet och mocka innan jag återgår till datorn en stund innan Milton ska hem från dagis.
Annars då? Jag älskar mina glasögon och jag älskar min Mac, ett fint foto med andra ord!
 
 
Är så himla pepp på denna vecka! Jag har supermycket skolarbete, men det gör inget, inget alls faktiskt. Känns helt okej egentligen och jag känner mig stressad, men ändå lite lugn.
Men jag ser så galet mycket fram emot min Stockholmshelg och har planerat in en del jag ska göra: Ut och äta med syrran, bästis och en gammal killkompis (ex?! hahahaha! på lördag kväll).
På söndag ska jag tröffa flera nyfunna mamma-vänner och vi ska besöka UnderbaraBarn-mässan, DET ser jag verkligen fram emot - har velat besöka mässan ända sedan jag var gravid med Milton, dessutom får jag träffa ett gäng mammor, bara det liksom!
På söndag vankas även filmkväll med syrran.
Måndag blir det nog heldag med syrran och träffa bästis en sväng till hoppas jag. På kvällen är det vernissage på Beckmans, där syrran pluggar. Så roligt!
Tisdag blir det finfrukost med syrran och sedan åker jag hem efter flera underbara dagar.
Lite studier kommer jag tvingas trycka in på måndagen och sådär. Passar ju bra för min syster lär ha fullt upp med förberedelser för sin vernissage.
 
Nu måste jag dra igång här igen, kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0