Filtvinst och kloka ord

För ett tag sedan vann jag en tävling i Karolinas blogg itsahouse.blogspot.com (<--- kika in där, dock kan jag inte direktlänka när jag bloggar från telefonen). Tävlingen gick ut på att man skulle ge sitt bästa tips på att ta vara på hösten och inte bara se det mörka och höstrusket.
Mitt tips var (och är fortfarande!) - ändra inställning!! Se inte mörkret och höstrusket som något jobbigt, utan en möjlighet till andra saker; tända ljus eller en brasa eller varför inte både ock?!
Det finns en viss charm med alla årstider faktiskt, ta till vara på dem!

Denna fina filt vann jag, filten Dorian, randig i grått, gult och ljusrosa :) Den gör sig otroligt fint i vårt vardagsrum!

Nu frukost med lillkillen här hemma, sen ut i trädgården, idag är det nog dags för Milton att inviga vinteroverallen :)
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0