Att komma in...

...efter att ha varit utomhus och letat efter Vilse i 1,5 timme var verkligen bästa medicinen. Jag är lika uppriven idag och mamma var med mig ute och letade. Gjorde sedan färdigt stallet och tog in hästarna. När jag kom in var det nedsläkt och endast tända ljus på hela nedervåningen. Röda rosor från Marcus stod på bordet - vilken kille va!!
 
 
 

Nu har jag hela nedervåningen för mig själv. Lillkillen sover och Marcus sitter vid sin dator. Ganska skönt faktiskt. Hade ju gärna haft två hårtussar vid min sida, men Yda är den enda här, tyvärr..
 
Hoppas allt är väl med er och att helgen har varit fin. Vi hörs lite senare, kram på er!
 


Kommentarer
Alle

Vilken bror man har:)) så gulligt av honom

2012-10-22 @ 07:12:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0