Att kasta in handduken

Det är precis vad jag tänker göra nu. Jag som var så jäkla nöjd med mitt skriftliga jättearbete är helt plötsligt inte lika nöjd längre. Redovisningen inför imorgon känns heller inget vidare då jag fortfarande inte har koll på vad jag ska säga, suck..
 
Tvätten måste hängas upp och jag är mest bara sur ikväll, blä på detta. Är dessutom bitter och sur på personer som inte förstår när vissa saker är viktigare än andra. Så nu är det nog dags för mig att runda av och försöka sova lite. Och förhoppningsvis vakna på ett bättre humör imorgon.
 
Godnatt på er och stor kram!


Kommentarer
Caroline

Hoppas det gick bra ändå!

2012-10-13 @ 10:14:41
URL: http://zodezo.se/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0