Älskade Finaste Vilse

Nej, min fina katt är inte tillbaks än och jag är helt uppriven.. Jag orkar bara inte detta, det känns så galet orättvist. Han kan liksom inte bara vara borta?!
Idag ringde en kvinna som sett lappen på min Vilse i affären. Jag for givetvis genast iväg, men dessvärre var det inte min Vilse. Dock var det en väldigt lik kille, galet social och hur go som helst. Hoppas han hittar sin ägare, eller får en ny ägare innan vintern.
 
 
Jag har till och med tänkt att jag hellre hittar honom död, än att ha det såhär och gå helt ovetandes. Då kan jag i alla fall få sörja ordentligt, istället för att inte veta om jag ska gråta helt förtvivlat, eller fortsätta hoppas.
Och jo, katter kan vara borta länge och väl, jag vet det. Men jag är osäker på att Vilse skulle göra såhär, om inget har hänt honom..
Bebiskatt, kom hem nu.
 
Nu ska jag sova tror jag. Och hoppas min katt kommer hem imorgon. Kram på er


Kommentarer
britta bloggar

Åh vad tråkigt, hoppas katten kommer hem snart!

2012-10-21 @ 21:03:31
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0