Utan bilder

Japp dagen innan tenta. Och jag har mer ångest än vanligt.. Skitjobbigt och prestationsångest är verkligen fruktansvärt.

Om en stund kommer min fina klasskompis hit och vi ska tillsammans försöka räta ut några (typ miljoner...) frågetecken under dagen. Jag vill inte, jag orkar inte och jag fattar inte företagsekonomi!
Leksakerna här hemma är i alla fall undanplockade och diskmaskinen är tömd. Så nu är det fritt fram för henne att dyka upp och nu kan jag finna lite studiero, det är så mycket skönare att plugga om hemmet är i ordning :)
 
Jaja dags att dra igång. Förmodligen kommer jag inte kunna hålla mig härifrån, så vi hörs säkert senare. KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0