På tal om...

...mina smutsiga hästar ;) så klippte jag hästarnas svansar igår kväll. Dessutom behöver de där svansarna en rejäl tvätt, titta bara på Armanis - den ska vara vit...
 
 
Så svanstvätt står på agendan, likaså klippning av Armanis man. Han börjar se ut som en vildhäst..
 
Nu ska snart Snöret hem från dagis, som jag längtar efter honom! Ikväll kommer min mamma hit och ska sitta lite barnvakt medan vi är på föräldramöte, så i eftermiddag ska vi försöka städa lite, ja inte bara för att mamma kommer, men det känns trevligare för mig helt enkelt ;) Idag är det kladdkakans dag, vi får väl se om vi hinner slänga ihop en kaka också. Förmodligen inte, men det hade varit gott.
 
Nu dags att sätta fart, sista rycket för idag. Kram!


Kommentarer
Lina

Jag klippte också hästsvansar igår :D

2012-11-07 @ 17:28:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0