Nyputsat - check!

Japp, ,kaminglaset är putsat och helt plötsligt går det att se elden igen, woohooo!
 
 
 
Annars då? Jo vi har spenderat eftermiddagen hos mina föräldrar, så mysigt. Och det bästa av allt, vi ska spendera morgondagens eftermiddag och kväll på precis samma ställe; middag, efterrätt, promenad på kyrkogården (som vi bara måste göra när det närmar sig Alla Helgons dag varje år, dock saknas Mimi skitmycket vid sådana här traditioner..) och så vidare, så himla underbart superdupermysigt!
 
Nu ska jag fortsätta plugga, som vanligt. Har blivit riktigt, eller ja, ganska duktig, på att plugga ofta och mindre än att råstressa (ja det gör jag väl ändå..) när det närmar sig slutet. Okej vidare bra är jag nog inte på det ändå, men bättre och visst ska man vara glad för det lilla?! ;)
 
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0