Milton och djuren del 5443854565409

;)
 
Ungefär så är det och jag gillar't! Jag uppskattar att Milton tycker så mycket om djur. Han behöver verkligen inte gå i mina fotspår med hästar och han behöver verkligen inte gå i Marcus fotspår med jakt och sådär. Men jag tycker det är väldigt väldigt roligt att Milton, precis som jag, tycker väldigt mycket om djur. Det känns viktigt.
 
Igår kväll stod djuren såhär...
 
 
Och ikväll skulle de minsan sova
 
 
På tal om sova, så ska jag trax gå ut och natta mina hästar. Sedan ska jag sörpla i mig mitt te, värma mig lite till framför kaminen och sedan ska jag nog också krypa i säng. Känner mig trött idag och behöver nog sova någon timme extra.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0