Måndagslista nr 107

Hej vänner! Dags för ny vecka, nya rutiner och ny Måndagslista. Idag är jag lite extra glad över att...
 
...jag ännu en gång lyckats pricka in en riktigt trevlig praktikplats! Inte för att jag är direkt kräsen av mig, men det är alltid roligt att trivas oavsett vad man gör, visst?
 
...min huvudvärk äntligen har släppt (för idag, suck..). Dock krävdes två treo och det är ju inte alls bra. Men när jag och Milton kom hem från praktik och förskola så hade jag så ont att jag knappt kunde titta med ena ögat och mådde illa. Migränvarning ja.
 
...jag ska till doktorn imorgon, äntligen!! Imorgon ska nacke och huvud diskuteras med min läkare (för ungefär hundratrettioelfte gången, men vem räknar? ;) ). Något måste göras, för detta är inte alls speciellt roligt.
 
...Milton trivs så himla bra på sin förskola, det gör mig (oss!) väldigt glad. Vilken förälder blir inte glad över det liksom?
 
...vädret har varit så fantastiskt under hela dagen! I morse var det helt magiskt ute. Dock väldigt halt på vägarna dessvärre, men oh så vackert! Var tvungen att stanna till och fota!
 
 
...min temugg står precis mitt framför näsan just nu, love it!
 
Detta får avsluta listan, hoppas allt är väl med er och att er vecka kommer bli kanon. Stora kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0