Lite mycket nu

Håller på och bli (ännu mer!!) gråhårig av allt som heter resultaträkning, balansräkning och företagsekonomi - detta är verkligen döden! Men nu tar jag en välbehövlig paus med det, snart kommer min man hem och till dess tänkte jag snygga till lite här hemma och försöka väcka min älskade Milton, som sovit i ett par timmar nu.
 
I förmiddags provade vi förklädet Milton fick av mormor häromdagen - så himla fint! Vi är redo (och såååå pepp!!!) på allt som rör julbak, jag längtar som en tok och det gör nog Milton också ;)
 
 
Tokiga, söta, underbara, klok-som-en-bok, fina, bästa, roliga, snabba, vackra Milton - du är bäst!
 
 
Dags att sätta fart, kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0