Landat i soffan

Här sitter vi nu och tar igen oss/samlar oss inför vad som komma skall de närmsta veckorna. Längre dagar för mig i och med praktik och därmed länge dagisdagar för Milton. Dåligt samvete har jag, men å andra sidan tror jag att Milton jublar lite över det då har älskar att vara på sin förskola!
Milton har denna helg invigt sitt fina underställ från Craft, som jag köpte tidigare i höstas på Stadium-outleten i stan. Skitfint och perfekt att ha under tjockare ytterkläder eller så, tummen upp! Dessutom skitsnyggt :)

På tal om att ni är flera visst som inte kan se mina bilder alltid, så undrar jag vad ni har för webbläsare? Är det mest Safari via telefonen, Firefox i datorn etc.? Försöker hitta ett samband ;)

Kram så länge



Kommentarer
Anonym

Har Windows Explorer, i datorn, testat på två olika datorer, med både nyare och äldre version, utan framgång... Senaste bilderna du lagt in nu har dock funkat, men inte den sista (Milton o djuren). Lägger du kanske in vissa bilder från mobilen och andra från datorn? Annars får du klura vidare på orsaken;)

2012-11-19 @ 22:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0