Hästpyssel

Har blivit en del småpyssel med hästarna de senaste dagarna, speciellt ikväll. Först fick Armani en klippt man (oj så välbehövligt, han såg ut som en vildhäst innan.. Och ja, jag klipper manen och rycker inte, fy på mig!) och sedan en tvättad svans.
Efter det så borstade jag av lilla Malva ordentligt. Hon är ju galet skitig eftersom hon alltid går utan täcke och har en hel pälskofta på sig alltid.
 
Sedan blev det lite mys i stallet. Fina älskade hästarna, ni betyder så himla mycket!
 
 
Nu ska jag fortsätta äta min kaka och dricka mitt te, plugga som vanligt och förbereda mig inför morgondagens intervju. Jag "lanar" ikväll med killarna. Skittöntigt ;) Marcus och vår bästis Alexander sitter på ena sidan köksbordet och spelar datorspel, själv sitter jag på andra sidan och gör mer vettiga saker, visst? ;)
 
Kram så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0