Föräldramöte - check!

Åååhh så mysigt, tror att jag hade kunnat gå på föräldramöte en gång i veckan faktiskt :) Tycker det är mysigt och så är det så roligt att verkligen ha tid att prata med personalen och de andra föräldrarna.
Det blev lite ändrade planer så Milton härjade med morfar här hemma istället för mormor. Hade gått hur bra som helst, trodde förvisso inget annat :)
 
Nu ska jag fortsätta med mina siffror, suck. Detta börjar bli enformigt. Nästa vecka också, sen jäklar ska jag förhoppningsvis ha klarat denna delkurs. På fredag ska jag på intervju förresten, för praktikplats. Berättar mer om det senare någon gång, praktik om två veckor - herrejisses vad roligt det ska bli!
 
Nu ska jag äta kladdkaka, det är ju ändå kladdkakans dag idag! Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0